Page 3 - Sürdülebilirlik Koordinatörlüğü Hassas Görev Analizi
P. 3
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK KOORDİNATÖRLÜĞÜ Doküman No: SK.FRM.04
HASSAS GÖREV ANALİZİ Yayın Tar: 17.11.2023
Rev. Tar: --
Rev No: 00
HASSAS GÖREV ANALİZ FORMU
Harcama Birimi: Sürdürülebilirlik Koordinatörlüğü
Alt birim: Koordinatör
Sıra Hassas Görev Risk Faktörleri Risk Prosedürü Hassas
No (Faaliyetin/Görevin Adı) (Görevin Yerine Getirilmemesinin Sonuçları) Düzeyi** (Mevcut Tedbirler/ Kontroller) Görevi Olan
Personel Ad-
Soyad
Üniversitenin sürdürülebilirlik • Kurumsal sürdürülebilirlik hedeflerine • Kurumsal konferans, panel, çalıştay vb. faaliyetler
stratejileri kapsamında, iç ve dış ulaşmada aksaklıklar yaşanması planlanması ve gerçekleştirilmesi.
paydaşlarla projeler ve • Üniversitenin sürdürülebilirlik faaliyetlerinin • İç/Dış paydaşların organize edilerek iş birliği yapılması Koordinatör
protokoller geliştirmek, aksaması • Gerekli görev dağılımlarının yapılması ve koordinasyonun Doç. Dr.
3 etkinlikler düzenlemek ve • Güvensizlik Yüksek sağlanması Şükrü Taner
gerekli iş birliklerini sağlamak. • Kurumsal itibar kaybı • Gerekli toplantı ve bilgilendirme faaliyetlerinin yapılması AZGIN
• Kurumsal monotonluk oluşması • Geribildirimlerin alınması
• Üst yönetime bilgi verilmesi.
Sürdürülebilirlik komisyon • Komisyon üyeleriyle iç koordinasyonun • Komisyonun, Komisyon Başkanının çağrısı üzerine en az
toplantılarına katılmak, aksaması ayda bir kez düzenli toplanmasını sağlamak.
Komisyon toplantı gündemini • İş bölümünün gereğine uygun olarak Yüksek • Geçerli mazereti olmaksızın komisyon toplantılarına arka
oluşturmak ve alınan kararları yapılmaması arkaya iki (2) kere katılmayan veya çekilmek isteyen ya da Koordinatör
4 değerlendirmek, çalışma • Verimin düşmesi görevini yapamaz hale gelen üyelerin görevini, görev Doç. Dr.
programları oluşturmak, • Karşılıklı güven duygusunun ortadan süresi bitimi beklenilmeden kendiliğinden sona Şükrü Taner
yürütmek, denetlemek ve bu kalkması, erdirilmesi. AZGIN
konularda karar almak, üst • İşlerin önemsenmemesi • Liyakat kurallarına uygun hareket edilmesi
yönetime bilgilendirme yapmak. • Zaman kaybı ve birim içi itibar kaybı • Odak toplantıları yapılması ve geri bildirimlerin alınması
• Üst yönetime bilgilendirme yapılması.
2