Page 5 - Sürdülebilirlik Koordinatörlüğü Hassas Görev Analizi
P. 5
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK KOORDİNATÖRLÜĞÜ Doküman No: SK.FRM.04
HASSAS GÖREV ANALİZİ Yayın Tar: 17.11.2023
Rev. Tar: --
Rev No: 00
BİRİM/ALT BİRİM HASSAS GÖREVLER LİSTESİ
Harcama Birimi: Sürdürülebilirlik Koordinatörlüğü / Koordinatör
Sıra Hassas Görevler Görevin Yürütüldüğü Sorumlu Birim Görevin Yerine Getirilmemesinin Sonuçları
No Birim* Amiri**
Koordinatörlüğü temsil etmek ve Koordinatörlüğün Sürdürülebilirlik Koordinatör İtibar kaybı, güven kaybı, zaman kaybı. Üst yönetim tarafından
1 faaliyetlerini amaçlarına uygun olarak yürütmek Koordinatörlüğü / verilen görevlerin yerine getirilmemesi ve aksaklıkların
Koordinatör çözülmemesi neticesinde Kurumsal sürdürülebilirlik yetkinliğini
sağlamada aksaklıklar yaşanması. Koordinatörlük faaliyetlerinin
amaçlarından sapması.
Koordinatörlük idari işlerini yürütmek, görev alanı ile Birim iç koordinasyonun aksaması, düzensizlik oluşması, verim
2 ilgili mevzuat değişikliklerini takip etmek, çalışmaların Sürdürülebilirlik Koordinatör düşüklüğü, personellerde aidiyet duygusunun azalması, İtibar
düzenli ve etkin bir biçimde işleyişini sağlamak ve Koordinatörlüğü / kaybı, zaman kaybı, işlerde aksama, motivasyon düşüklüğü,
bunun için gerekli önlemleri almak. Koordinatör bireysel veya personeller arası sorunların oluşmaya başlaması.
Üniversitenin sürdürülebilirlik stratejileri kapsamında, Kurumsal sürdürülebilirlik hedeflerine ulaşmada aksaklık
3 iç ve dış paydaşlarla projeler ve protokoller Sürdürülebilirlik Koordinatör yaşanması, üniversitenin sürdürülebilirlik faaliyetlerinin aksaması,
geliştirmek, etkinlikler düzenlemek ve gerekli iş Koordinatörlüğü / güvensizlik, kurumsal itibar kaybı
birliklerini sağlamak. Koordinatör Kurumsal monotonluk oluşması
Sürdürülebilirlik komisyon toplantılarına katılmak, Komisyon üyeleriyle iç koordinasyonun aksaması, iş bölümünün
4 Komisyon toplantı gündemini oluşturmak ve alınan Sürdürülebilirlik Koordinatör gereğine uygun olarak yapılmaması, verimin düşmesi, karşılıklı
kararları değerlendirmek, çalışma programları Koordinatörlüğü / güven duygusunun ortadan kalkması, işlerin önemsenmemesi
oluşturmak, yürütmek, denetlemek ve bu konularda Koordinatör Zaman kaybı ve birim içi itibar kaybı. Geri bildirimlerin alınmaması
karar almak, üst yönetime bilgilendirme yapmak. nedeniyle üst yönetime bilgilendirme yapılamaması.
4